קידום ממומן באינטרנט יכול להיות בכמה צורות ודרכים. הדרך היפה והערכית ביותר היא לפרסם תכנים רציניים שגם גולשים אוהבים לקרוא. יש לנו עדיין כבוד רב למילה הכתובה ולכן אנשים שמחפשים מוצרים ושירותים שמחים עדיין לקרוא מאמרים בעלי ערך שהם יכולים ללמוד מהם. עלות פרסום כתבה כזאת תשתנה תמיד בין אתר לאתר בגלל הפופולריות שלו ולכן לפני שאתם מחפשים אתרים כאלה הכינו תכנית תוכן שלפיה תוכלו לעבוד.
מהן כתבות לפרסום עסקים?
פרסום כתבות שונות לפרסום עסקים מופיעות במגוון של צורות. יש תוכן ממומן שמופיע בשולי הכתבה ויש תוכן שיווקי ממומן שהוא חלק אינטגרלי מאתר התוכן שבו אתם מפרסמים. יש כתבות שאפשר להפיץ בכל מיני אתרי אינדקס וגם בבלוגים מסוימים או לשתף כמאמרי אורח. יש עולם ומלואו של אפשרויות פרסום לכתבות ומאמרים באורכים שונים ובסגנונות כתיבה מגוונים. הבחירה שלכם היא יחד עם מקדם האתרים הטוב שיודע בדיוק מה לעשות והיכן לפרסם בצורה אפקטיבית.
למה זה טוב לפרסם כתבות?
בניגוד למודעות שמביאות רק מידע חלקי ומפרסמות בצורה מכירתית מאוד, תוכן שיווקי וכתבות לפרסום המוצרים והשירותים שלכם נועדו לשכנע את הלקוחות שלכם לעשות היכרות אתכם ועם המוצרים שלכם. זה לא אגרסיבי כמו מודעה וזה לא באנר או פופ אפ שקופץ עליהם כשהם קוראים תכנים אחרים, בלי הזמנה. הם נכנסים לשם ביוזמתם ומרצונם וזה מוסיף לכם תוקף ומחזק את הרושם הטוב שאתם עושים עליהם. ככל שהתוכן מקצועי וערכי יותר כך הוא מוערך יותר.
לקוחות מרוצים באים מקריאה
קריאת כתבות מביאה לקוחות שלוחצים על הקישורים שמופיעים בכתבה ומגיעים ישירות למוצרים ולשירותים שאתם מציעים. זה בדיוק מה שרציתם מלכתחילה כשהזמנתם את הכתבה הזאת. עלות פרסום כתבה נקבעת על פי הביקוש לתכנים שלכם ולאתרים שבהם תרצו לפרסם. אתרי תוכן וחדשות, למשל, יהיו תמיד יקרים יותר אבל ממש לא הכרחי להיות שם. יש לא מעט אתרי תוכן מצוינים שיוכלו להציע לכם המקדמים שלכם, ודרכם תקבלו תנועת לקוחות ערה.
על מה חשוב להקפיד?
כשמזמינים כתבה חשוב להקפיד על כמה דברים, גם משום שגוגל יאהב את זה והלקוחות שלכם ישפטו אתכם בדיוק לפי זה. ראשית, כתיבה טובה ותחביר נכון שאינם מזלזלים באינטליגנציה של הלקוח שלכם. כשקורא נכנס לתוכן שיווקי שברור לו שהוא כזה, אבל רואה שם כתיבה ירודה ולא איכותית הוא מסיק מזה ישירות על המוצרים והשירותים שלכם ומבין שלא רציתם להשקיע במיוחד. כשלוקחים לקוח כזה כמובן מאליו ולא מכבדים אותו זה פוגע בסופו של דבר בכם.
תוכן ענייני ומעניין
עלות פרסום כתבה מושפעת גם מהתוכן עצמו, עד כמה הוא ענייני ומעניין. כדי לדעת את זה רצוי לכתוב בצורה שמושכת את הלקוחות וגם לאתר התוכן יהיה עניין לפרסם אותו, כמו מדריכי קנייה ורשימות טיפים שונים ללקוחות.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023