האם אי פעם חיפשתם עסק בתחום מסוים בגוגל וגלשתם מעבר לעמוד התוצאות הראשון שהתקבל? ככל הנראה התשובה היא "לא". מרבית האנשים שגולשים באינטרנט ומקישים על ביטוי כלשהוא, ייכנסו בסופו של דבר לאתר של אחד מבין עשרת העסקים הראשונים שיופיעו על המסך וככל הנראה גם יבחרו בו, בתור נותן השירות המבוקש. העניין הזה הופך את המיקום של האתר העסקי בגוגל, לדבר הנחשק ביותר עבור בעלי עסקים כיוון שהוא שווה בעבורם לכסף רב. קידום אתרים באמצעות גוגל – מטרתו לשפר ככל הניתן את המיקום של האתר בסולם התוצאות המתקבלות בהקשה של ביטוי שגור הקשור לתחומו. הרעיון המרכזי הוא להפוך אותו לאחד מבין "עשרת הגדולים", משמע לאחד מבין האתרים שיופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש – ואז לקוות שהדבר יוביל גם לקידום מכירות משמעותי, בעקבות הגעה מאסיבית של לקוחות אל העסק בזכות הגלישה לאתר.
כיצד עובד הפרסום בעזרת גוגל ואיך הוא יכול לסייע לקידום מכירות בחנות וירטואלית?
במידה ויש לכם חנות מצליחה ואתם תוהים האם הקמה של חנות אינטרנטית במקביל אליה היא כדאית, יש להניח שברוב המקרים זה אכן כך. אין ספק שהעולם הצרכני של ימינו, פונה היום בעיקר לרכישות אונליין ועל כן בניית חנות וירטואלית היא דבר מתבקש. יותר מזה – ישנם עסקים שמוותרים מראש על הקמה של עסק פיזי ובוחרים לבנות אתר עסקי בלבד, שיאפשר ביצוע רכישות מקוונות של סחורה ויחסוך לא מעט הוצאות בהשוואה לאחזקת חנות "אמיתית".
הפרסום בגוגל הוא קריטי להצלחה של חנות מקוונת: במידה ולקוחות ייחשפו אל עצם קיומה של החנות בכמויות גדולות, חלק ניכר מהם יבחרו גם לבדוק אותה מקרוב וייכנסו לאתר. מבין אותם גולשים שנכנסו אל האתר העסקי, חלקם גם יבצעו ממנו רכישה. זהו "חוק המספרים הגדולים", אשר משמעותו בהקשר של אתרים באינטרנט, היא להביא גולשים רבים ככל הניתן לאתר ובכך לייצר תנועה אשר תוביל להגדלה של יחסי ההמרה בו: הרעיון, בשורה התחתונה, הוא להפוך כמה שיותר גולשים לרוכשים.
טיפ עבור בעלי עסקים שבונים חנות מקוונת ורוצים להגדיל את מעגל הלקוחות ולשמרו
פרסום אפקטיבי בגוגל יאפשר לגולשים להכיר אתכם טוב יותר, יגדיל את הסיכויים שימצאו אתכם ברחבי הרשת, יגרום לגולשים להסתקרן ולרצות לגלוש באתר שלכם יותר זמן. הדבר הוכח כמניע לפעולה ועשוי להגדיל את הסיכויים שהגולשים יוציאו את הארנק מהכיס ויבחרו לרכוש מכם את השירות או הסחורה שאתם מציעים.
ההשקעה בעיצוב האתר ובנוחות הגלישה, שני הנושאים החשובים ביותר עבור יצירת חווית משתמש אופטימלית, הינה חשובה מאוד הן ללקוחות הפוטנציאליים והן ללקוחות חוזרים. מוטב לבחור בחברה לבניית אתרים שתשים את הדגש על יצירת אתר נעים לגלישה, כזה שעושה חשק להעמיק בתוכו ובסופו של דבר גם לבצע בעזרתו רכישה, מתוך החנות האינטרנטית הקיימת בו.
- קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם - 5 ביולי 2021
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020