חייגו עכשיו: 052-9095407
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
פייסבוק או גוגל? איך בעל עסק יכול לדעת איפה לפרסם?
ראשי » שיווק באינטרנט » פייסבוק או גוגל? איך בעל עסק יכול לדעת איפה לפרסם?
Market Pro 27 בדצמבר 2020 19:11 אין תגובות

היום רוב בעלי העסקים מודעים לחשיבות של פרסום העסק שלהם אונליין, אם זה פרסום בפייסבוק או בגוגל למשל. מדובר על עניין חשוב ומהותי, היות ומי שלא ישקיע בקידום ופרסום העסק שלו, לא יצליח לעמוד בתחרות. למעשה, חשוב להבין כי התחרות היום בשוק קשה במיוחד, לכן מי שלא נמצא כל הזמן עם היד על הדופק, לא יצליח לשרוד בשוק. לכן יש צורך תמידי להתעדכן ולהישאר רלוונטיים, על מנת להמשיך לפעול ולקדם את העסק ככל הניתן. כדאי לדעת כי היום גוגל ופייסבוק שולטות ב- 80% מעולם הפרסום הדיגיטלי, לכן אין זה מפליא כי רוב בעלי העסקים מעוניינים לפרסם את האתר שלהם באחת מהפלטפורמות האלו. כדאי לזכור כי לכל אחת מהפלטפורמות יש את היתרונות, לכן חשוב להיות מודע לכך ולבחור בשיטה המתאימה ביותר עבורכם. עם זאת, כדאי לזכור כי ההמלצה הכללית היא להשקיע בשתי השיטות בו זמנית, על מנת להגדיל את החשיפה לעסק ולהגדיל את מספר הפניות הרלוונטיות.

פייסבוק או גוגל – היכן יותר משתלם לפרסם את העסק?

כאמור, היום כל בעלי העסקים כבר מזמן מודעים לחשיבות הפרסום בגוגל או בכלל אונליין של העסק שלהם, היות וללא נוכחות אונליין לא ניתן להמשיך להתקדם ולהתפתח. רבים מתלבטים בשאלה הנצחית – האם עדיף להשקיע בקידום ממומן בגוגל או לחילופין, להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק. חשוב להבין כי שתי השיטות נבדלות זו מזו ולכן יש צורך להבין את שיטת העבודה השונה שלהן. למשל, כאשר מדובר על פרסום ממומן בגוגל, מדובר למעשה על יצירת מודעה אשר מובילה לאתר הנחיתה שלכם. יש צורך לנסח היטב את המודעה, על מנת לפנות לקהל היעד הנכון. התשלום עבור המודעה מתבצע לפי כמות ההקלקות, כך שמודעה איכותית ומוצלחת תזכה בכמות גדולה יותר של הקלקות, ולכן תעלה יותר כסף למפרסם. מדובר על שיטת פרסום חסכונית, היות והתשלום מתבצע עבור ההתעניינות בפועל, ולא עבור הפרסום בפני עצמו. 

יאללה, הגיע הזמן להתקדם…

לקבל הצעה לקידום יש להשאיר הצעה. או להתקשר: 052-9095407

לעומת זאת, בפייסבוק מדובר על תשלום עבור מודעה שפונה לקהל יעד מוגדר מראש, תוך כדי התייחסות ספציפית לפרמטרים שונים, כגון גיל, מין, תחומי עניין, דמוגרפיה וכדומה. מדובר על מודעה שמופיעה רק אצל קהל היעד הייעודי של המפרסם.

  • About
  • Latest Posts
Market Pro
Market Pro
חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.
Market Pro
Latest posts by Market Pro (see all)
  • עיצוב לוגו לעסק זה הצעד הראשון ורצוי שיהיה ברגל ימין - 26 בפברואר 2021
  • מהם סרטוני תדמית ולמה צריך אותם? - 25 בפברואר 2021
  • למה חשוב להתחיל כל פרויקט קידום אורגני עם מחקר מילות מפתח - 9 בפברואר 2021

Market Pro |להציג את כל הפוסטים של Market Pro

חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • עיצוב לוגו לעסק זה הצעד הראשון ורצוי שיהיה ברגל ימין 26 בפברואר 2021
  • מהם סרטוני תדמית ולמה צריך אותם? 25 בפברואר 2021
  • למה חשוב להתחיל כל פרויקט קידום אורגני עם מחקר מילות מפתח 9 בפברואר 2021
  • לוגו לעסק 13 בינואר 2021
  • פודקאסטים שיווק 3 בינואר 2021
קטגוריות
Icons by geotatah
Design by Yafit Net
גלילה לראש העמוד