גוגל מהווה את אחת הפלטפורמות היותר חזקות ברשת ואין זה יהיה מוגזם לומר שהיא זו שמכתיבה את החוקים ועל כן מדהים לדעת שהיא לא רק יודעת לקבל ולהגדיל את מחזור הרווחים, אלא היא גם יודעת להעניק בחזרה ועל כן אם אתם עמותה, אחד הדברים שעליכם להכיר נוגע לתוכנית המענקים של גוגל: תוכנית ייעודית לעמותות. באמצעות התוכנית הרבה יותר אנשים שמחפשים אחר עמותות שנוגעות לנישה שלכם יחשפו ביתר קלות למודעה, משמע הרבה יותר אנשים שלא היו מודעים לקיום העמותה ייוודעו אליה ולמטרה שמניעה אותה, כך שאותו מסר שבוער להעביר יגיע לכמה שיותר מוקדים – ההשפעה הרצויה תהיה הרבה יותר מניבה.
קידום לצד תרומה
תוכנית המענקים של גוגל אינה רק מסייעת לאנשים להגיע אליכם, אלא בדרך עקיפה היא גם מסייעת לאנשים לתרום. כיצד? כאשר פעולה דיגיטלית יותר ידידותית למשתמש היא תבוצע יותר מהר, כך שתוכנית המענקים אידאלית במגוון היבטים. מכאן שאם גם אתם עסוקים בכול הנוגע למציאת תורמים ובודקים מהן האופציות עבור מציאת קרנות מימון, נראה שגם אתם חייבים להגיש מועמדות – חייבים לוודא שעומדים בסטנדרט הרצוי (ואם לא פשוט תייעלו את ההתנהלות) ומבינים כיצד להפיק מההזדמנות את המרב. בנוסף, חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק – לבחון את רמת הביצועים של המודעות (באמצעות גוגל אנליטיקס) וכמובן שחשוב לבחון אלו מילות מפתח יותר מתאימות ובהתאם לערוך שינויים.
דגשים חשובים
תוכנית המענקים של גוגל לעמותות אינה רק מסתכמת במתן תקציב משמעותי, אלא גם ניתנת הכוונה מקצועית, כאשר ראשית יש להכיר בכך שחשוב ליישר קו, חשוב לדעת שעל מנת להפיק את המרב צריך שהמודעות יכללו אך ורק טקסט, יהיו ממוקדות במילות מפתח (בהתאם לשימוש מושכל) ושהמחיר המרבי לקליק לא יעלה על 2$. כמו כן, יש לדעת שיתקבלו אך ורק מודעות שהן ללא מטרות רווח והמודעות יופיעו אך ורק בדפי התוצאות מטעם גוגל, כאשר בכול הנוגע למיקום המודעה, מרגיע לדעת שהוא מובטח להיות אידאלי – ממש מתחת למודעות הממומנות. על כמה כסף מדובר אתם תוהים? ובכן השווי הכולל של המודעות עומד על $10,000 מדי חודש.
חוכמת ההמונים
ידוע שתפעול מודעות בגוגל עשוי להוות משימה מאוד מניבה, אך בין היתר גם מדובר במשימה מאוד קשה, ועל כן ראוי לדעת שראשית כל צריך לקחת בעל מקצוע שבקיא בנושא ושנית מרגיע לדעת שאם רק רוצים, אפשרי להצטרף לקהילה שבה סך החברים נהנים מתוכנית המענקים, משמע בין היתר מתאפשר לקבל תמיכה ושלל טיפים חשובים מבעלי ניסיון. אלו סיבות נוספות מניעות להיעזר בקהילה? ובכן באופן שכזה מתאפשר ליצור קשרים חשובים עם עוד עמותות ולקדם מטרות נוספות. כך למשל ניתן ליצור שיתופי פעולה, לקבל רעיונות וכדומה. כמו כן, לצד הקהילה הענפה, גם מומלץ להיעזר רבות בבלוג שגוגל מתפעלת בנושא, ולו בכדי להתעדכן ביוזמות האחרונות.
מבקשים להתקדם?
גם אתם מבקשים לבחון היתכנות וליהנות מהתרומה הגדולה? ראשית תבחנו זכאות. כיצד? יש לוודא שהעמותה עונה על רשימת הדרישות (מופיעים באתר הייעודי) ובהנחה והתשובה חיובית, צריך לשלוח בקשה עבור חשבון (דרך האתר). ברגע שהחשבון אושר, מורידים מ"מדריך ההרשמה" את "טופס האישור המוקדם" ולאחר ששלב זה מבוצע, צריך להגדיר וליצור נכונה את החשבון. גם שלב זה הגיע לתומו? עתה שולחים את הקמפיין ואת החשבון לבדיקה ופשוט מתחילים לפרסם, לעקוב אחר התוצאות ולמקד הישגים – להרוויח לטובת קידום העמותה הרבה יותר!
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023