כשאתם נכנסים לחנות, המוצרים הראשונים שתפגשו יהיו בדרך כלל אלו שיתפסו את מירב תשומת הלב וייצרו את הרושם הראשוני שלכם על בית העסק. רוב הסיכויים שגם תכניסו את אחד מבין אותם מוצרים לעגלת הקניות, בסופו של דבר. ככה בדיוק גוגל עובד: הוא משתמש בתכונה המאפיינת את מרבית הגולשים, שהיא להיכנס לאחת מבין עשר התוצאות הראשונות, המופיעות בעמוד הראשון שעולה לאחר ביצוע חיפוש. המשמעות עבורכם כבעלי אתרים עסקיים, היא שקידום בגוגל שיביא אתכם למיקום גבוה בתוצאות החיפוש – יוביל באופן טבעי גם להגדלת המכירות בעסק.
העליתם אתר חדש לאוויר? חשוב שהגולשים יכירו אותו
אתרים חדשים שזה עתה עלו לרשת, צריכים "לצבור תאוצה" לפני שהם באמת מתחילים לייצר תנועה שוטפת של גולשים, שמייצרת רווחים. פעולות של קידום אורגני בגוגל יכולות להביא אתרים למיקום הרצוי בסולם של גוגל, אך לפני שבונים תכנית פעולה, חשוב להבין מדוע זה בכלל נדרש. הרי אם השקעתם במימון של אתר שנראה טוב ומושך את העין, סביר שיש בו את כל מה שגולשים מחפשים: גלישה נוחה, תמונות ברורות ותוכן מעניין. מבחינתכם, ברור מאליו שאתר שכזה יגרום לכל מי שנכנס אליו גם להוציא את הארנק ולרכוש מכם את השירות שאתם מציעים, או את הסחורה שאתם מוכרים, לא? ובכן, זה לא מדויק.
המטרה העיקרית בפעולות של קידום אתרים בגוגל
לפני שאנשים יתרשמו מהאתר היפהפה והמושקע של העסק שלכם, הם צריכים לדעת שהוא קיים, מה שיהיה בלתי אפשרי אם לא ביצעתם כל פעולת שיווק עבורו. בעולם הדיגיטלי, פרסום שמביא תוצאות בעלות ערך, פירושו יישום של אסטרטגייה שיווקית שבאה לידי ביטוי באמצעות קידום אורגני איכותי, הנשען על ניתוח אמיתי ומעמיק של קהל היעד – כלומר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
ככל שתבינו בצורה מדויקת אל מי אתם פונים וכיצד מוטב לפנות לקהל הזה, כך תגדילו את החשיפה של העסק ויותר גולשים יכירו את האתר ובהמשך – גם יבחרו בו על פני אופציות אחרות שקיימות בשטח, קרי האתרים של המתחרים שלכם.
כיצד חשיפה לקהל גולשים גדול יותר עשויה להגדיל את המכירות?
עבור אתרים עם חנות וירטואלית, חשיפה משמעותה גישה ישירה לגולשים, שיכולים לבצע רכישות מיידיות מן האתר ולייצר רווחים עבור בעליו. עבור אתרי תדמית שמהותם תצוגה וירטואלית של עסק פיזי, אך אינם מאפשרים רכישה ישירה או הרשמה לשירות, חשיפה משמעותה לידים "חמים" שעשויים, בסיכויים גבוהים יותר, להפוך ללקוחות משלמים בבית העסק עצמו.
חשוב לשכור את שירותיה של חברה אמינה המציעה שירותי קידום אורגני בגוגל, אשר תדע לשים את הדגש על פעולות שיווק שתואמות למאפייני העסק ולמילות החיפוש הנפוצות אצל הגולשים המשתייכים לקהל היעד. אנשי המקצוע שאתם שוכרים לצורך המשימה החשובה הזו, צריכים לדעת כיצד לחזק את החוליות החלשות של האתר כשצריך ובעיקר – להעניק שירות אדיב ולייצר חשיבה משותפת אתכם, כבעלי העסק עצמו, כדי שכל שלב בדרך יהיה ברור ושקוף לכל הצדדים ולמען ההצלחה העסקית ארוכת הטווח של האתר.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023