במסגרת תהליכי קידום של אתרי אינטרנט, ישנם כללים שונים שצריך לעמוד בהם על מנת שיהיה ניתן לקדם את האתר בצורה נכונה בגוגל. החברה קובעת כללים מסוימים וכל מקדם אתרים, כל בעל אתר, חייב לעמוד בהם. אחרת האתר שלו לא יקודם ולא יזכה לחשיפה שהוא מצפה לה.
אחד הכללים החשובים ביותר בעולם של קידום אתרים והוא גם אחד הכללים הוותיקים ביותר בתחום, הוא הכלל שקשור לקישורים. מדובר על כלל על מאוד פשוט, כל אתר חייב להיות מקושר הן בקישורים פנימיים בתוך האתר והן בקישורים חיצוניים לאתרים אחרים. לקישורים האלה יש משמעויות רבות בתהליך הקידום, השיווק והחשיפה של האתר.
לפני שנסביר למה וכיצד, חשוב לומר, תהליך של ביצוע קישורים לא נגמר אף פעם. בין אם מדובר בקישורים פנימיים, אז יש צורך לקשר בין התכנים השונים שעולים לאתר באופן קבוע, וכן במקרה של קישורים חיצוניים, אז יש צורך כל הזמן לעבוד מול מקדמי אתרים אחרים, בשביל לקבל קישורים איכותיים.
לשם מה צריך קישורים וכיצד זה עובד.
הרעיון של קישורים הוא מאוד פשוט. כאשר מדובר על קישורים פנימיים, הכוונה היא שהעמודים בתוך האתר יהיו מקושרים על פי היררכיה מסוימת, זאת במטרה שהגולש יוכל ליהנות מחווית גלישה מותאמת.
הרעיון של קישורים חיצוניים הוא, שהאתר יהיה מקושר לאתרים אחרים, רלוונטיים בתחום שלו. זה מלמד עד כמה האתר חזק, עד כמה הוא משמעותי וכמובן עד כמה הוא מקובל. אם נניח אתר בתחום מסוים מקושר לאתר אחר, חזק, בתחום, בצורה כזו או אחרת, זה אומר שאתרים אחרים רוצים להיות מקושרים אליו ותופסים אותו כאתר רלוונטי ומשמעותי. חשוב להבהיר, הכוונה לקישור אורגני, אמיתי ולא לקישור בעמוד קישורים.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023