
אנשי עסקים ויזמים אשר מעוניינים לשווק מוצרים ושירותים לקהל הרחב, נוטים לחשוב שהדרך הטובה והנכונה לעשות זאת באמצעות חנות פיזית, מקום פרונטאלי אליו יכולים להגיע לקוחות בכל שעה שהעסק פתוח, מתוך כוונה לרכוש את המוצרים או השירותים שהם מעוניינים בהם. אך כידוע, בשנים האחרונות ניתן לעשות זאת בצורה נוספת והיא דרך
פתיחת חנות אינטרנטית. חנות הפועלת דרך אתר האינטרנט של בית העסק, וכן יכולה לעבוד דרך אפליקציות שקשורות אליו ואף דרך רשתות חברתיות. הכל כמובן תלוי בשאלה, כיצד בונים את החנות ודרך איזו פלטפורמה עושים זאת. השקעה בחנות אינטרנטית נחשבה למשתלמת מסיבות שונות, אותן נציג מיד, בתנאי שעושים זאת בצורה נכונה וחושבים על טובת הלקוח והצרכים שלו. זאת לצד הבנה של צרכי העסק וכיצד ניתן לבנות מערכת שתשרת את מנהלי החנות בצורה הכי טובה שיש. צריך לזכור בניית חנות אינטרנטית היא שלב אחד בתהליך, שכן בהמשך יש צורך לעדכן את החנות לעיתים תכופות בשביל להכניס מוצרים ומידע חדש.
למה משתלם להקים חנות אינטרנטית?
ראשית, זה מאפשר לבית העסק ליהנות מחשיפה עצומה באמצעות
שיווק דיגיטלי לעסקים, הן של גולשים בארץ והן של גולשים בחו"ל (בהנחה ודואגים לתרגם את האתר לאנגלית ולפרסם אותו גם במדינות אחרות). שנית, חנות אינטרנטית מאפשרת לגולשים לבצע רכישות בכל שעה, מכל מקום ללא הגבלות בשום צורה שהיא. שלישית, בניית חנות אינטרנטית חוסכת לבעל העסק או ליזם שמחזיק בה, את הצורך לשכור מקום פיזי וכן את הצורך להעסיק צוות עובדים במקום. אפשר לתחזק את כל המקום במינימום עלות. זה הרבה יותר חסכוני והרבה יותר פשוט. ארבע, ניתן להחזיק בחנות ללא מגבלות זמן וכאמור, ניתן להפעיל אותה על פלטפורמות שונות ברשת.
חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.
Latest posts by Market Pro
(see all)