חייגו עכשיו: 052-9095407
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
תפריט
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
איך ליצור דף נחיתה מקצועי עם יחסי המרה טובים
ראשי » שיווק באינטרנט » איך ליצור דף נחיתה מקצועי עם יחסי המרה טובים
Market Pro 17 ביולי 2018 17:21 אין תגובות

דף נחיתה זהו דף אינטרנט חיצוני או מהאתר אליו מגיעים ישירות דרך באנר, מודעת גוגל אדוורדס או מדיית פרסום אחרת. מטרתו של דף זה היא לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהי (הורדת מסמך/תוכנה, רכישת מוצר, השארת פרטים וכד') ויצירת רושם ראשוני חיובי שלו על החברה. דף נחיתה הבנוי נכון יכול להגדיל יחס המרה של גולשים ולהיות מקודם טוב יותר בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.

מלבד הכותרת, גם גופו של דף הנחיתה אמור להקנות הסבר בנוגע להצעתכם השיווקית ומה המבקרים יכולים להרוויח באם יירשמו לניוזלטר שלכם, יורידו את החוברת או ייצרו קשר עמכם. כדאי לתמרץ את הפעולה באמצעות העברת הערך של דף הנחיתה והבהרת התועלות המסוימות שתגענה אל הגולש אם יבצע את הפעולה.

יאללה, הגיע הזמן להתקדם…

לקבל הצעה לקידום יש להשאיר הצעה. או להתקשר: 052-9095407

דף נחיתה מקצועי

ראוי לעצב את דף הנחיתה באופן שיקל על הגולשים ככל הניתן על הבנת ההצעה והערך שלה, ובצורה שתעודד אותם לבצע את הפעולה שהם נדרשים לנקוט. השתמשו בתמונות ובעיצוב מעניין להדגשת יתרונות ההצעה שלכם וזכרו כי על התוכן כולו להיות מעניין ורלבנטי לשירות והמוצר שלכם. תוכלו גם להסתייע בקטעי וידיאו המסבירים את הצעתכם השיווקית.

מעבר למה שכבר נכתב, חשוב לוודא כי הניסוחים תקינים וחפים משגיאות דקדוק או כתיב בטקסט השיווקי של דף הנחיתה. עליכם לעשות הכל על מנת לשמור על רושם חיובי וכך עליכם לוודא שהדף נראה מקצועי. בעיקר כאשר אתם מבקשים מהגולשים לבצע פעולה – עליכם לעשות זאת בשפה תקינה (גם אם לא גבוהה מאוד) וללא שגיאות כתיב, שהרי הלקוח הפוטנציאלי יאבד מהאמון שהתחיל לרכוש לכם. אם אינכם בטוחים לחלוטין ביכולת הניסוח שלכם, עדיף שתמסרו את העבודה לכתוב תוכן שיעשה את העבודה בשבילכם.

יתרונותיו של דף נחיתה איכותי ומקצועי

כבעלי עסק אתם בוודאי מעוניינים לקבל את הלידים הממוקדים והחמים ביותר; כדי לעשות כן עליכם לדאוג שדף הנחיתה שלכם יהיה מנוסח באופן מקצועי ויכלול מילים שנבחרו בקפידה, לאחר שבוצה מחקר מילים מקצועי. דף נחיתה כזה עשוי להוביל לאחוזי המרה מרשימים.

תזכורות על דף נחיתה

דף נחיתה זהו עמוד אינטרנט אליו מגיעים משתמשים שהתעניינו במוצר או בשירות. גולשים יכולים להגיע לעמוד נחיתה עקב חיפוש במנוע החיפוש, לחיצה על מודעה ממומנת (למשל, כזו של גוגל אדוורדס, או פרסומת בפייסבוק או במייל). דף נחיתה עשוי להרחיב  את המסר המופיע במודעה ולבקש מהגולש לבצע פעולה כלשהי בדף. למשל, הגולשים עשויים להתבקש להותיר פרטי יצירת קשר, להוריד קובץ, או ללחוץ על קישור שיפנה אותם לדף או אתר עם פרטים אודות הפרסום.

דף נחיתה – עקרונות יסוד לתכנון

ישנם עקרונות חשובים אחדים שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב דף נחיתה. האופן המוצלח ביותר לבנייה של דף נחיתה מיטבי הוא על-ידי שיפור תמידי של מבנה הדף ותוכנו, ביצוע בדיקות והשוואת נתונים ביחס לדפי נחיתה אחרים הפונים לקהל מטרה זהה.

דף נחיתה – עקרונות יצירה

עקרונות חשובים ליצירת דף נחיתה מוצלח: עיצוב ברור ונקי, טעינה מהירה של הדף עם התאמה לדפדפנים שונים על מחשב וטלפון נייד, טקסט קצר ומושך.

דף נחיתה – מטרות

ישנם אלפים רבים של גרסאות עמודי נחיתה ומובן שלכל עמוד מטרות שונות. עמוד נחיתה אחד יבקש להשאיר פרטי יצירת קשר, בעוד עמוד אחר ינסה לעודד הורדת קובץ על-ידי המשתמש. עם זאת, טרם ניגשים למלאכת עיצוב דף הנחיתה, יש להגדיר מטרות ברורות, מה צריך להשיג והאם המטרות שהוצבו לדף תואמות את המוצר הנמכר. אלו שאלות שיש לשאול לפני שניגשים בכלל לבניית הדף. עסקים רבים מפספסים את המטרה אם השאלות הנכונות לא נשאלות, והמטרות המדויקות אינן מוגדרות בתהליך החשוב של יצירת עמוד הנחיתה.

דף נחיתה – הנעה לפעולה

כולם רוצים לדעת איך ליצור דף נחיתה מקצועי עם יחסי המרה טובים. כמצוין לעיל במאמר זה, ישנן עקרונות רבים לבניית דך נחיתה מוצלח, אולם שלב ההנעה לפעולה זהו שלב קריטי שאסור לפספס: הנעה לפעולה בעמוד הנחיתה מבוצעת באמצעות העברת מסר בהיר המגובה בגרפיקה פשוטה המובילה את הגולש לביצוע הפעולה הרצויה, כמעט מבלי שירגיש זאת. ההנעה היא הן מילולית והן עיצובית.

אם אתם מבקשים ללמוד יותר על הדרכים הטובות ביותר ליצירת דף נחיתה ממיר – אתם בכיוון הנכון!

  • About
  • Latest Posts
Market Pro
Market Pro
חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.
Market Pro
Latest posts by Market Pro (see all)
  • שיווק b2b - 30 באפריל 2022
  • איך להשיג לידים – המדריך המלא בהשגת לידים איכותיים לשנת 2022 - 7 באפריל 2022
  • סיכומי ספרים – למי זה מתאים? - 25 בפברואר 2022

Market Pro |להציג את כל הפוסטים של Market Pro

חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • שיווק b2b 30 באפריל 2022
  • איך להשיג לידים – המדריך המלא בהשגת לידים איכותיים לשנת 2022 7 באפריל 2022
  • סיכומי ספרים – למי זה מתאים? 25 בפברואר 2022
  • שיווק באינטרנט לעסקים בינוניים וקטנים – איך זה מתבצע 26 בינואר 2022
  • ניהול רשתות חברתיות 17 בינואר 2022
קטגוריות
Icons by geotatah
Design by Yafit Net
גלילה לראש העמוד