סרט תדמית לשיווק מוצר חדש לשוק
סרט תדמית

סרט תדמית לשיווק מוצר חדש לשוק

אם תראו מידע אשר מופיע סתם כך ללא משהו נוסף, האם תעצרו על מנת לבחון את הכתוב שם או שתעדיפו להמשיך הלאה בחיפוש אחר מידע שאולי ייראה לכם יותר מעניין? בצורה די בולטת, אנשים מעדיפים לגלוש באתרים ומקומות שנותנים להם את הגירוי הוויזואלי המתאים, ומידע אשר נמצא באינטרנט הוא מלא במסרים שמגיעים בכל מיני צורות שאמורות לעורר את הגולשים לפעולה.

אנשים באופן סטטיסטי יותר נוטים לנקוט בפעולה כאשר מראים להם תמונות ואם אלו סרטונים, אפילו כאלה אשר ערוכים בצורה חובבנית, קרוב לוודאי שהצפיות תהיינה יותר גבוהות באלה לעומת תוכן “נקי”. מתוך המידע החשוב הזה בעלי עסקים התעוררו אל פלטפורמה שיש לה מנוף אדיר להצלחה.

אנשים רואים יותר סרטונים בסלולר

לאחר שכבר מבינים כי אנשים אוהבים לצפות בסרטונים, צריכים להבין כיצד יכולים לערוך סרטון שבו יש את כל המידע שאותו רוצים להעביר לשם שיווק נכון של מוצר חדש ברחבי הסייבר הפעיל. כעת צריכים לעשות אחת משתי בחירות, או לנסות ולבצע סרט תדמית בצורה עצמאית לאחר שרואים כי אנשים רבים נעמדים מול מצלמה ופשוט מדברים על הדברים החשובים שאותם הם רוצים לחשוף בפני הגולשים.

זה נכון כי אנשים מעדיפים לצפות בסרטונים, אבל התובנה כי סרטון מצליח בחשיפה גבוהה הגיעה אל בעלי עסקים רבים, ואף הם פועלים בצורה שיכולה להיות יותר מקצועית כדי לקטוף את תשומת ליבם של הגולשים. לכן זה חשוב לדעת לא רק איך עורכים סרטונים מנצחים, אלא היכן כדאי להעלות אותם.

סרט תדמית

המקום לשווק את המוצר בהצלחה

האינטרנט הוא מקום שוקק חיים שאליו מתנקזים אנשים בעלי כל הדעות ומכל הצבעים. שם, כל בעל עסק יכול לחשוף את המידע השיווקי שלו, וזה כולל העלאה של סרטון לגבי המוצרים החדשים שלו. כאן צריכים לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבור סוג העסק, וזאת כדי להביא לכמה שיותר פעילות שהיא רלבנטית על פני ביצוע של תשלומים גבוהים לפרסום ממומן במקום שבו יש פחות לקוחות פוטנציאליים. לא בטוחים שעושים את זה נכון? תמיד יכולים לקרוא מידע שקיים חינם, או לגשת אל חברה שמבצעת את אלה כבר שנים רבות.

שתף את הפוסט

גלילה לראש העמוד