כל מי שיש לו עסק יודע עד כמה הוא תלוי היום באתרי האינטרנט ובקידום בגוגל. כדי להגיע למספר גדול כניסות באתר זקוק העסק לאתר טוב, נוח ונגיש לגולש. אתר שבו יוכל הגולש לקבל את כל המידע הרלוונטי על המוצרים והשירותים שמספק העסק, וכן אתר מעוצב ומאורגן שיגרום לגולש להישאר בו זמן רב ואף לבצע בו פעולות כמו יצירת קשר או רכישת מוצר. כדי להמשיך ולקצור את המקומות הראשונים בגוגל פונה בעל העסק למקדם אתרים מקצועי.
כמה זמן עובר עד שרואים תוצאות?
זוהי אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים הלקוחות, מפני שהם רוצים לעלות לאוויר כמה שיותר מהם ולפנות לגולשים מכל הארץ לפעמים גם ממקומות שונים בעולם. קידום אורגני, כלומר קידום אתרים בדרך טבעית המתמזגת עם מנוע החיפוש של גוגל, עשוי להניב תוצאות כבר בסוף החודש הראשון. עבודתו של המקדם כרוכה בשיפור איכות התוכן באתר ושינוי בקישורים הפנימיים שלו, תוך יצירת קישורים איכותיים. נוסף על כך, כדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל נדרשת עבודה של כ-3 חודשים מצד מקדם האתרים.
איך אפשר לקדם את האתר באופן עצמאי?
כדי שהאתר יתפתח באופן תמידי ולא ירד במיקום בגוגל, צריך בעל העסק להישאר תמיד עם יד אחת על הדופק ולבדוק את האתר בכל עת. אלה כמה דגשים שנועדו לעזור לכם לשמור על רמת האתר שלכם:
- יצירת תוכן איכותי – השתדלו בכל פעם להעלות תוכן שעשוי לעניין את הגולשים שלכם. לדוגמה, אם יש לכם חנות למכשירים סלולריים ויצא כרגע דגם חדש של חברה מסוימת, דאגו לכתוב מאמר איכותי על דגם זה, כדי שגולשים אשר מחפשים את המכשיר בגוגל יגיעו לאתר החנות שלכם בסופו של דבר. מומלץ גם להפיץ מאמרים באתרים בעלי תוכן משלים \ דומה או אפילו להזמין פרסום מאמרים בתשלום שמהם יצא לינק לאתר שלכם, לתוכן שזה עתה פרסמתם בו. כמו כן, בדקו את תכני האתר מדי פעם בפעם. דאגו להסיר תכנים בלתי רלוונטיים ולמקם במקומם תכנים חדשים.
- קישורים איכותיים – עברו על התכנים באתר שלכם. ייתכן שתצטרכו להסיר חלק מהקישורים שהפכו לבלתי רלוונטיים. אתר טוב נחשב לאתר שמממנו יוצאים קישורים חיצפרסום מאמרים בתשלוםוניים לאתרים אחרים. כיום ניתן לקשר קישורים מפלטפורמות שונות כדוגמת רשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר, פרסום כתבה באתרי חדשות וקישור אליה וכן שיתוף פעולה עם אתרים אחרים שאליהם אפשר להוציא קישורים.
- מבנה היררכי של עמודים – מבנה היררכי של עמודי תוכן באתר חשוב לקידום האתר, ולכן יש צורך לדאוג למבנה היררכי תקין של העמודים באתר האינטרנט. בצעו מחקרים לפי מילות המפתח שיעזרו לכם למקם את העמוד כעמוד הבית, כקטגוריה ראשית או משנית או כעמוד פנימי באתר.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023