קידום אתרים במנועי החיפוש לעסקים וחברות גדולות
חברה קטנה לעומת חברה גדולה
חברה גדולה היא סיפור שונה לגמרי מחברות בסדר גודל בינוני ועסקים קטנים. המאפיינים של החברה הגדולה שונים, הצרכים שלה, היעדים שלה, הגב הכלכלי, השירותים וכן העובדה שכל חברה גדולה מעוניינת לייצר לא רק הכנסה נאה אלא גם לסיים כל רבעון עם רווחים נאים. כל אלו מובילים חברות גדולות בשוק הישראלי והבינלאומי לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום קידום אתרים לחברות גדולות, שיווק ופרסום שיקרבו אותה לאותם יעדים בהם היא מעוניינת.
נכון לשנת 2015 לכל חברה גדולה יש אתר אינטרנט שמעוצב בהתאמה אישית לקונספט המאפיין אותה והתוצאה התדמיתית בה היא מעוניינת. חברה גדולה מעוניינת ליצור רושם על כל לקוח פוטנציאלי, יזם או משקיע וזאת על מנת להגדיל את רווחיה וליצור קשרי שיתוף פעולה פוריים בינה לבין יזמים ומשקיעים שונים. אחד הדברים אותם יש לקחת בחשבון הוא שיש הבדלים משמעותיים בין חברות גדולות לקטנות בכל הקשור אל יעדים שיווקיים ופרסומיים שמושגים באמצעות אתר האינטרנט של החברה. מסיבה זו חשוב לוודא ששוכרים את שירותיה של חברה שמומחית ובעלת ניסיון עשיר בכל הקשור אל קידום אתרים לחברות. חברה זו תוודא שללקוח יש אתר אינטרנט שמותאם לצרכיו וכמובן מותאם בצורה אופטימלית לצרכי קידום ולאחר מכן תתחיל בפעולות קידום האתר במרחב הווירטואלי, דבר שיוביל לדירוג גבוה יותר בפלט התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל וחשיפה גדולה יותר של גולשים לאתר החברה.
איך בוחרים את החברה הנכונה?
רוב החברות הגדולות אינן בעלות מחלקת SEO אם מטעמי תקציב, חוסר ידע בכל הקשור אל קידום אתרים מקצועי, חוסר רצון להתחיל ולהכשיר עובדים שיעסקו בתחום וסיבות נוספות רבות. רוב החברות מודעות לנוסחת ההצלחה הטובה ביותר שעיקרה, השכרת אנשי מקצוע שמומחים באותו תחום שנדרש להם ומעדיפות לשלם כסף על מומחיות ולא על בנייה של מחלקה חדשה והכשרת האנשים בה. כיוון שלא כל חברת קידום אתרים מספקת שירות קידום אתרים לחברות גדולות וזאת משום שלא כל חברה יודעת ויכולה להתמודד עם דרישותיהן של חברות גדולות חשוב לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה.
קידום אתרים לחברות הוא שירות שניתן על ידי חברות ספציפיות ולכן חשוב לוודא שהחברות אליהן אתם פונים אכן מומחיות בתחום הקידום לסקטור הארגוני, מוסדי ועסקי גדול ומאגדות ניסיון עשיר ותוצאות מוצלחות.
חשוב לוודא ולבדוק את הפרמטרים החשובים הבאים:
ידע מקצועי – יש לבחור בחברה שמעסיקה מקדמי אתרים בעלי ידע מקצועי בכל הקשור אל קידום אתרים לחברות. חשוב לקחת בחשבון שמקדמי אתרי אינטרנט של חברות גדולות אמונים על בניית תכנית קידום, העלאת התכנים השונים לאתר, אופטימיזציה, החלפת קישורים ועוד.
ניסיון – תמיד יש לוודא שמקדמי האתרים של אותה חברה בעלי ניסיון עשיר ועם תיק עבודות של אתרים קודמים שהם קידמו.
קשרים עסקיים – תשתית אתרים רחבה לצורך קישורים ושיתופי פעולה הם בגדר חובה טרם בחירת חברת קידום אתרים לחברות גדולות. כל אלו חייבים להיות על מנת לבצע פעולת החלפת קישורים ופעולות נוספות הקשורות אל תחום הקידום וזאת על מנת לשמור על הדירוג הקיים של האתר בגוגל ואף להעלות אותו במעלה הרשימה.
- קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם - 5 ביולי 2021
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020