חייגו עכשיו: 052-9095407
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • ניהול מוניטין באינטרנט
  • פרסום בגוגל
  • מגזין מקצועי
    • קידום אורגני (SEO)
    • שיווק באינטרנט
    • פרסום בגוגל
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק וקידום במובייל
    • שיווק באמצעות תוכן
    • עיצוב ובניית אתרים
    • עבודה מהבית
  • שירותי בניית קישורים איכותיים
  • צור קשר
קידום אורגני או ממומן?
ראשי » פרסום בגוגל » קידום אורגני או ממומן?
Market Pro 8 בדצמבר 2015 16:32 אין תגובות
קידום אורגני או ממומן?

הרבה מאוד בעלי אתרים ומפרסמים שמתחילים לעבוד מול גוגל, שואלים את עצמם מה עדיף? קידום אורגני או ממומן? מה הם היתרונות (והחסרונות) של קידום אורגני לעומת קידום ממומן.

קידום ממומן או קידום אורגני?

למי שלא בקיא בתחום, נסביר כי התוצאות הממומנות אליהן מתייחס הקידום הממומן הן התוצאות שמופיעות בדרך כלל בחלק העליון של הדף או בצדדים (בעברית בצד שמאל ואילו באנגלית בצד ימין) והן מובלטות באמצעות התווית “מודעה” או “מודעות”. לעומת זאת, התוצאות האורגניות אליהן מתייחס הקידום האורגני הן התוצאות שמופיעות מתחת לתיבת החיפוש של גוגל.

יאללה, הגיע הזמן להתקדם…

לקבל הצעה לקידום יש להשאיר הצעה. או להתקשר: 052-9095407

כעת נשאלת השאלה מה עדיף – קידום אורגני או ממומן? מקדמים אורגנים ישמחו להבליט את היתרונות של הקידום האורגני ואילו משווקים בגוגל ישמחו להצביע על היתרונות של הקידום הממומן דווקא. וכמו תמיד, האמת כנראה נמצאת אי שם באמצע, כאשר אי אפשר לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני הוא קידום במהלכו מקדמים בדרך כלל אתר שלם אל ראש התוצאות האורגניות באמצעות טקטיקות של קידום אורגני הידועות גם כ – SEO Search Engine Optimization. טקטיקות אלו כוללות בין היתר התאמות שונות לגוגל ברמת הדף עצמו (On Page) וקישור לאתר או לדפים אותם רוצים לקדם ממקומות אחרים ברשת (בניית קישורים).

היתרון העיקרי של קידום אורגני הוא שלמרות שמשלמים כסף לחברת הקידום או לפרילנסר (אלא אם כן יש לכם סבלנות והתמדה ללמוד את התחום לבד), ההופעה עצמה בגוגל לא עולה כסף ולכן אתר שמקודם באופן טוב, יופיע בסופו של דבר במקום גבוה במשך זמן רב והקידום עצמו ישתלם יותר לטווח הארוך מבחינת ההחזר על ההשקעה.

לעומת זאת, החיסרון העיקרי של קידום אורגני הוא שפעולות הקידום יכולות לקחת זמן רב: אם רוצים כאמור שהקידום יהיה טוב לטווח הארוך, אז בניית האמון בין האתר לבין גוגל יכולה לארוך החל ממספר חודשים ועד לשנה או אפילו יותר. הדבר תלוי בין היתר עד כמה האתר גדול, עד כמה הוא מורכב, ובעיקר עם כמה התחום בו מקדמים הוא תחרותי.

קידום אורגני או ממומן

עוד על קידום אורגני:

  • קידום אתרים מהיר – האם זה שווה את זה?
  • קידום אתרים סלולריים
  • קידום בגוגל לעסקים קטנים
  • קידום אתרים לעמוד הראשון
  • איך לקדם את האתר שלך בגוגל?

קידום ממומן

בקידום ממומן משלמים ישירות לגוגל (ובדרך כלל גם למנהל קמפיין) על מנת להופיע במקומות אטרקטיביים במודעות שגוגל מציג ומשלמים לפי לחיצה . מי שמוכן לשלם סכום מסוים של כסף, יכול להופיע בוודאות בעמוד הראשון ואפילו באחד המקומות הראשונים. המשמעות היא שאם רוצים לרוץ עם אתר או קמפיין חדש ולקבל בעבורו חשיפה מיידית, אין בררה אלא ללכת על קידום ממומן.

יחד עם זאת, לקידום ממומן יש מספר חסרונות משמעותיים:

1.מכיוון שהתוצאות בו הן בסופו של דבר מודעות, גולשים רבים פשוט לא לוחצים עליהן ועוברים ישר לתוצאות האורגניות.

2.אי אפשר להפסיק את התשלום באמצע וחייבים להמשיך לשלם כסף לגוגל כל עוד רוצים להמשיך ולהופיע.

3.המחירים לעמוד ראשון יכולים להיות יקרים למדי, לפעמיים גם עשרות שקלים לכל לחיצה. לכן, התחום מתאים הרבה פחות למי שרוצה ללמוד אותו לבד מכיוון שהוא עלול לעשות טעויות של טירון ולהפסיד די הרבה כסף.

למי זה מתאים  – קידום אורגני לעומת קידום ממומן

אז קידום אורגני או ממומן? מה כדאי? לסיכומו של דבר – קידום אורגני מתאים בעיקר למי שרוצה להשקיע לטווח הארוך ויודע שבסופו של דבר ההחזר על ההשקעה יהיה גבוה. לעומת זאת, קידום ממומן מתאים למי שלא מחפש בהכרח החזר גבוה על ההשקעה שלו, אלא חשיפה כאן ועכשיו (למרות שקמפיין איכותי יכול להוריד לאט לאט את המחיר שנדרש לכל לחיצה).

למרות זאת, ייאמר שבהחלט אפשר גם לחלק את התקציב בין קידום אורגני ובין קידום ממומן על מנת להגיע לחשיפה מקסימאלית בהתאם לשלב שבו האתר שלכם נמצא במהלך תקופת החיים שלו.

  • About
  • Latest Posts
Market Pro
Market Pro
חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.
Market Pro
Latest posts by Market Pro (see all)
  • פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
  • הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020
  • כך תבנו תוכנית שיווק דיגיטלי מנצחת לעסק שלכם - 12 באפריל 2020

Market Pro |להציג את כל הפוסטים של Market Pro

חברת מרקטפרו היא חברת בוטיק המספקת שירותי קידום אורגני בגוגל ופרסום אינטרנטי.
תכנית הקידום ואסטרטגיית השיווק ב- MarketPro מותאמת עבור כל עסק באופן אישי, בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה בהתאם למידותיו של הלקוח.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • לוגו לעסק 13 בינואר 2021
  • פודקאסטים שיווק 3 בינואר 2021
  • פייסבוק או גוגל? איך בעל עסק יכול לדעת איפה לפרסם? 27 בדצמבר 2020
  • כך תעשו כסף מהבית 15 בדצמבר 2020
  • תיקון מחשבים בירושלים 29 בנובמבר 2020
קטגוריות
Icons by geotatah
Design by Yafit Net
גלילה לראש העמוד