במידה ואתם רוצים לקדם את העסק שלכם, קידום אורגני הוא חלק בלתי נפרד ממערך הקידום של העסק. לא פעם אנשים מזלזלים בחשיבותו של הקידום האורגני, ומעדיפים להיעזר בפרסום ממומן. בפועל, קידום אורגני הוא חיוני להצלחתו של העסק, ותחום שכדאי להשקיע בו. אז למה קידום אורגני כל כך חשוב? כמה זמן ייקח עד שתראו תוצאות? ואילו תוצאות הוא יספק לכם?
הכול מתחיל ונגמר בגוגל
מחקרים מראים ש-95% ממי שמחפש בעל מקצוע, יפנה תחילה לחיפוש בגוגל. אין סיבה שלא ננצל את התנועה שמגיעה מגוגל לטובתנו, ונמנף אותה כדי ליצור לקוחות פוטנציאלים. תחילה, חשוב להבין את הנחת היסוד – כל מי שנכנס לאתר שלכם הוא לקוח פוטנציאלי. ולכן, ככל שיהיו יותר כניסות לאתר שלכם, כך גם יותר לקוחות פוטנציאליים, וכך גם יותר עסקאות.
השקעה לטווח ארוך
בואו נעשה קצת סדר – קידום ממומן בגוגל, דורש מאיתנו לשלם לגוגל באופן מתמיד. ברגע שנפסיק את התשלום, המודעה שלנו תרד מיד. קידום אורגני לעומת זאת, מאפשר לנו תנועה טבעית לאתר שלנו באופן קבוע, מבלי צורך לשלם לאורך זמן. המטרה של קידום אורגני, היא להשתמש בביטויים שנמצאים בשימוש של קהל היעד שלנו. ככל שנהיה יותר רלוונטיים, כך גוגל יעניק לנו דירוג גבוה יותר.
מה הייתם נותנים בשביל להופיע ראשונים בגוגל?
עסק שנמצא בדירוג גבוה בגוגל, יוצר לעצמו מוניטין יוקרתי, של עסק מוביל בתחומו. המודעות לעומת זאת, קופצות לנו, ולגולש ברור – המפרסמים שילמו כדי להופיע ראשונים. לעומת זאת, מי שמופיע במקומות הראשונים בצורה אורגנית, נותן רושם של עסק רציני, "עם קבלות".
כמה זמן לוקח לקידום אורגני לעבוד?
אפשר לומר שזה הקאץ' של קידום אורגני, לוקח לו כמה חודשים טובים כדי לעבוד. אין דבר כזה קסמים בן לילה, ויש להשקיע זמן ולחכות בסבלנות. אחד הדברים שיש לעשות על מנת לקדם את האתר באופן אורגני הוא כתיבת תוכן.
כתיבת תוכן לקידום אורגני
קידום מילות המפתח (SEO) הוא תורה שלמה בפני עצמה. התוכן לאתר צריך להיות רשמי ומועיל ללקוח, ובעל ערך מוסף. התכנים יופיעו באתרים תומכים לרוב, יתנו מאמר שמסייע לגולשים, ובתוכו "ישתלו" מילות מפתח רלוונטיות לקידום העסק. האזכור של העסק, יהיה עם קישור לאתר של העסק. שימו לב שמאמר קידום יהיה בעל מבנה ייחודי, שיאפשר לנו לנצל את המירב מהמאמר כדי להביא תנועה לאתר שלנו. בניית מערך קידום אורגני יתבצע בעזרת קישורים ואזכורים רלוונטיים.
אנשי מקצוע רלוונטיים יוכלו לסייע לכם בכתיבת תוכן לקידום אתרים, לצד תוכן רלוונטי בתור האתר. לפני שאתם בוחרים איש מקצוע שיעשה עבורכם את הקידום האורגני, בקשו ממנו רשימה של אתרים שהוא מקדם, ובדקו את הדירוג שלהם בגוגל.
אל תוותרו על קידום אורגני.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023