פרסום ממומן בגוגל PPC – אז איך זה באמת עובד?
כל בעל עסק או חברה יודע שהשיטה היעילה ביותר כיום לצורך שיווק ופרסום העסק או החברה היא: פרסום באמצעות האינטרנט. האינטרנט מהווה כיום כלי משמעותי מאוד לצורך שיווק וכאשר בוחרים את הפלטפורמות הנכונות באינטרנט לצורך שיווק ופרסום, הרי שעסק אקראי יכול להפוך תוך יממה אחת מעסק פחות מוכר לעסק מוכר ונבחר. פרסום בגוגל הוא הדבר הבסיסי ביותר עבור כל עסק המעוניין להיות עסק מוכר וריווחי. כיום ניתן לפרסם ולקדם אתר או דף נחיתה של עסק בגוגל באמצעות 2 שיטות מרכזיות: קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל. חשוב מאוד כמובן לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר הן עבור שיטת הקידום הממומן בגוגל והן עבור שיטת הקידום האורגני.
מהו קידום אורגני בגוגל ומהו קידום ממומן
קידום אורגני מאפשר לאתר של העסק להופיע בין התוצאות הראשונות של גוגל, במהלך חיפוש של אדם כלשהו אחר מילות מפתח הקשורות אל העסק. המקדם העוסק בקידום אורגני מזין תוכן בעל ערך לאתר של העסק, המכיל בין היתר מילות מפתח אשר ידוע כי הגולש מחפש באמצעותן נותני שירות המעניקים שירותים שגם העסק מעניק. הקידום האורגני דורש עבודה רבה של המקדם הכוללת חיפוש אחר מילות המפתח והזנת תוכן מתאים באתר, על מנת שגוגל יזהה אותו כאתר איכותי לגולש ויציע אוו בין תוצאותיו הראשונות. קידום ממומן לעומת זאת, מאפשר לכל עסק להזין מודעה פרסומית על העסק, אשר כל הקלקה עליה תעלה לבעל העסק מחיר כלשהו. המודעה הממומנת על העסק תופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל בעת חיפוש של מילות מפתח מסוימות וזאת לפעמים מבלי שלעסק בכלל יש אתר ובלי קשר לתוכן אותו מכיל האתר.
מדוע דווקא קידום ממומן
כאשר בוחרים באיש המקצוע הנכון או חברה שמתמחה בקידום ממומן ויודעים לבחור את מילות המפתח הנכונות עבור קידום ממומן, הרי שאין ספק שמודעה ממומנת בגוגל היא הדבר הטוב ביותר לצורך שיווק ופרסום אידאלי של עסק ולצורך חשיפה רחבה ומשמעותית. התשלום על המודעה מתבצע בהתאם להקלקות עליה ולכן, מדובר ללא ספק בדבר משתלם ואיכותי מאוד.
- לוגו לעסק - 13 בינואר 2021
- פייסבוק או גוגל? איך בעל עסק יכול לדעת איפה לפרסם? - 27 בדצמבר 2020
- כך תעשו כסף מהבית - 15 בדצמבר 2020