
כולנו יודעים כי תמונות, סרטונים, אנימציות הם כלים שעוזרים לנו ליצור מותג טוב יותר שקולע לקהלי היעד שלנו ומסייע לנו ליצור חשיפה ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.
בהקשר של צילום כתחום, התמונות הן הכלי השיווקי החשוב ביותר שכן דרכן הלקוחות בוחרים אותנו ומביעים בנו עניין מלכתחילה. אם נשווה לרגע את תחום הצילום לתחום אחר כמו למשל אופנה נבין שמה שחשוב באופנה הוא שהשמלה או הג’ינס יהיו לטעמם של הגולשים שצופים בתמונה וזה פחות משנה עד כמה התמונה חדה, מעניינית ויצירתית. לעומת זאת בצילום ככל שהתמונה תהיה מרתקת, מסקרנת ויצירתית כך היא ״תלכוד״ את עיניהם של יותר ויותר אנשים. דרך התמונה בוחרים אותנו כצלמי חתונות, צלמי מסיבות או צלמי אירועים ולכן יש קשר ישיר וחזק בין צילום לבין שיווק באינטרנט. התמונות אותן אנו בוחרים לאתר האינטרנט שלנו, לפייסבוק או לאינסטגרם חייבות להיבחר בקפידה ולהיות עם איזשהו סיפור מאחוריהן ולא סתם תמונות.
כדי שנצליח למכור יותר בתור צלמים כלומר נצליח להגיע ליותר לקוחות, עלינו לגרום לאנשים שמגיעים אלינו בין אם זה דרך האינטרנט ובין אם מפה לאוזן לבחור בנו. דרך התמונות נוכל לעשות זאת ולכן תיק עבודות באינטרנט נחשב לאחד הדברים הכי חשובים בתהליך בחירה של צלם במיוחד באירועים כמו חתונה, בר מצווה או ברית מילה.
אז איך בוחרים את התמונות שיופיעו באתר שלכם?
מכיון וכבר הבנו כי התמונות אותן אנו בוחרים הן חלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלנו כדי ללכת על בחירה נבונה הכוללת קודם כל גיוון. אין טעם לשים תמונות מחתונה אחת או שתיים שכן אנו רוצים לקלוע לטעמם של כמה שיותר אנשים. לכן, שווה ללכת על סגנונות שונים של כלות וחתנים, סגנונות שונים של חתונות – חתונת שישי בצהריים בים, חתונה בחווה, חתונה בגן אירועים וחתונה על קונספט יווני. ככל שנציג בפני הלקוחות שלנו יותר אפשרויות, כך אנו פותחים לעצמנו עוד ועוד דלתות. הרי יכולים להגיע אלינו שני קיבוצניקים שמחפשים תמונות נקיות ופשוטות (בגינה, בכרם או במטע זיתים), שני תל אביבים שמחפשים צילום ברמה גבוהה עם עניין, תוכן, סיפור ויצירתיות (תמונות שצולמו בשוק הפשפשים למשל או ברחוב דיזינגוף) או זוג שהכלה מהכפר והחתן עירוני כך ששילוב בין העולמות יעשה את העבודה. דרך האינטרנט עלינו ליצור סיפור באמצעות שימוש מושכל בתמונות וזה בדיוק הקשר בין שיווק לבין צילום.
כולנו יודעים כי תמונות, סרטונים, אנימציות הם כלים שעוזרים לנו ליצור מותג טוב יותר שקולע לקהלי היעד שלנו ומסייע לנו ליצור חשיפה ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלנו. בהקשר של צילום כתחום, התמונות הן הכלי השיווקי החשוב ביותר שכן דרכן הלקוחות בוחרים אותנו ומביעים בנו עניין מלכתחילה. אם נשווה לרגע את תחום הצילום לתחום אחר כמו למשל אופנה נבין שמה שחשוב באופנה הוא שהשמלה או הג’ינס יהיו לטעמם של הגולשים שצופים בתמונה וזה פחות משנה עד כמה התמונה חדה, מעניינית ויצירתית. לעומת זאת בצילום ככל שהתמונה תהיה מרתקת, מסקרנת ויצירתית כך היא ״תלכוד״ את עיניהם של יותר ויותר אנשים. דרך התמונה בוחרים אותנו כצלמי חתונות, צלמי מסיבות או צלמי אירועים ולכן יש קשר ישיר וחזק בין צילום לבין שיווק באינטרנט. התמונות אותן אנו בוחרים לאתר האינטרנט שלנו, לפייסבוק או לאינסטגרם חייבות להיבחר בקפידה ולהיות עם איזשהו סיפור מאחוריהן ולא סתם תמונות.
כדי שנצליח למכור יותר בתור צלמים כלומר נצליח להגיע ליותר לקוחות, עלינו לגרום לאנשים שמגיעים אלינו בין אם זה דרך האינטרנט ובין אם מפה לאוזן לבחור בנו. דרך התמונות נוכל לעשות זאת ולכן תיק עבודות באינטרנט נחשב לאחד הדברים הכי חשובים בתהליך בחירה של צלם במיוחד באירועים כמו חתונה, בר מצווה או ברית מילה.
אז איך בוחרים את התמונות שיופיעו באתר שלכם?
מכיון וכבר הבנו כי התמונות אותן אנו בוחרים הן חלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלנו כדי ללכת על בחירה נבונה הכוללת קודם כל גיוון. אין טעם לשים תמונות מחתונה אחת או שתיים שכן אנו רוצים לקלוע לטעמם של כמה שיותר אנשים. לכן, שווה ללכת על סגנונות שונים של כלות וחתנים, סגנונות שונים של חתונות – חתונת שישי בצהריים בים, חתונה בחווה, חתונה בגן אירועים וחתונה על קונספט יווני. ככל שנציג בפני הלקוחות שלנו יותר אפשרויות, כך אנו פותחים לעצמנו עוד ועוד דלתות. הרי יכולים להגיע אלינו שני קיבוצניקים שמחפשים תמונות נקיות ופשוטות (בגינה, בכרם או במטע זיתים), שני תל אביבים שמחפשים צילום ברמה גבוהה עם עניין, תוכן, סיפור ויצירתיות (תמונות שצולמו בשוק הפשפשים למשל או ברחוב דיזינגוף) או זוג שהכלה מהכפר והחתן עירוני כך ששילוב בין העולמות יעשה את העבודה. דרך האינטרנט עלינו ליצור סיפור באמצעות שימוש מושכל בתמונות וזה בדיוק הקשר בין שיווק לבין צילום.
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020
- כך תבנו תוכנית שיווק דיגיטלי מנצחת לעסק שלכם - 12 באפריל 2020