תקופת הקורונה ריסקה לא מעט תחומים קדושים, אך את הזירה המקוונת היא רק העלתה דרגה, כי אם לפני "עידן הקורונה" 95% מהאוכלוסייה בארץ נהגה לערוך קניות מקוונות, הרי שכיום המספרים הרבה יותר מטורפים, ולו כי מדובר בדרך פשוטה, מהירה ונטולת נגיפים להשיג בדיוק מה שרוצים. מכאן שיותר ויותר עסקים הבינו שעליהם להשתתף במשחק, ועל כן אם גם אתם בימים אלו השלמתם עם המסקנה שחייבים אתר אינטרנט ועתה רק מחפשים את החברה הנכונה, יש לנו מתנה עבורכם – 8 טיפים חשובים:
- אל תלכו על המחיר הזול – אם נתחיל מהשורה התחתונה, נציין שחשוב להתחשב בעלות השירות, אך באותה נשימה אין זה יהיה חכם לבחור בחברה לבניית אתרים שמציעה מחיר נמוך לצד שירות בינוני, כי בתחום הדיגיטלי אם אינך ממש טוב במה שאתה עושה, אתה פשוט נישאר מאחור, ועל כן מדובר בכסף שפשוט נזרק לפח. מסקנה? עדיף לשלם יותר ולהרוויח הרבה יותר.
- שירותי קידום – כאשר פונים לחברת בניית אתרים שבין היתר מעניקה שירותי קידום, רבים עומדים מול תחום זר ועל כן חברת הקידום נדרשת להיות אמינה. כיצד מוודאים? אם היא נעזרת בכלי מדידה שמסייעים לעקוב אחר ההישגים ניתן להיות רגועים.
- אמינות – כיום בשל מצב הקורונה מגוון פלטפורמות חברתיות מוזילות מחירים בתחום הקידום, כך שיחסית לתקופות אחרות ניתן להשקיע פחות ולזכות ביותר המרות. מכאן שאם אותה חברה רצויה גם מקדמת את האתר, תצפו שהיא תציין זאת.
- בחינת תיק עבודות – אין כמו לעבור על תיק עבודות בכדי לקלוט האם החברה עובדת בהתאם לשטנץ קיים או שהיא בכול פעם ממציאה את עצמה מחדש – מעמיקה בקטגוריות, מגלה יצירתיות, משקיעה בתרחיש הגלישה וכדומה.
- שירותים מקיפים – לא תמיד, אך הרבה פעמים עסק שזקוק לאתר גם זקוק לחידוד המיתוג, לבניית סלוגן, לעיצוב לוגו, לייעוץ אסטרטגי, לכתיבת תוכן, לאנשי שיווק דיגיטליים וכדומה, ועל כן נוח למצוא את כל נותני השירות תחת קורת גג אחת.
- מעבירים את המושכות – חשוב לוודא שלאחר בניית האתר, אותה חברה מחזירה לבעלי העסק את המושכות, וזאת לאחר שהעבירה חפיפה מסודרת בכול הנוגע לתפעול שוטף ונוח של האתר.
- ללא התחייבות – מוטב שאותה חברת קידום תבהיר שאין צורך להתחייב לתשלום שנתי, אלא היא מעניקה שירות ממוקד בהתאם לצורך, וכמובן שעליה להיות זמינה עבור כל שאלה.
טיפ אחרון?
לבסוף נציין שבעת חיפוש אחר חברה לבניית אתרים הכרחי לבחון האם החברה משקיעה בהיכרות מקיפה עם זהות בית העסק – כולל מצבו הנוכחי, בעיות קיימות, מטרה, מאפייני קהל יעד, אופי הפעילות של העסקים המתחרים וכדומה. מדובר בשלב מהותי שלא ניתן להתקדם צעד בלעדיו. החברה שעומדת על הפרק אינה עושה זאת? המשיכו לחפש!
Latest posts by Market Pro (see all)
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023