הזרמת תנועה לחנויות איקומרס
הזרמת תנועה לחנויות איקומרס

הזרמת תנועה לחנויות איקומרס

בתחילת הדרך של עולם האינטרנט, לאתרים יש משמעות מאוד פשוטה ובסיסית, למשוך אליהם גולשים במטרה לקבל מידע על העסק. אך זה רק היה עניין של זמן עד שהאתר עצמו יהפוך לעסק ובמקרים מסוימים אף הוא החליף את העסק הפיזי, במקרים אחרים האתר היה העסק בעצמו כבר מתחילת הדרך. במילים אחרות, היום לאתרים עסקיים יש מטרה אחת עיקרית, למשוך אליהם גולשים במטרה שירכשו מוצרים ושירותים דרכם.

למען האמת, זו לא היתה הנחה מוסתרת וגם לא משהו לא צפוי. כבר בשנות השישים היו מי שטענו שבבוא היום, אנשים יעשו את הקניות שלהם דרך הטלוויזיה. הטענה שאז נשמעה מופרכת במידה מסוימת הפכה לאמת, כאשר מרבית הגולשים באינטרנט היום מבצעים קניות דרך הרשת, בין אם זה של מוצרים ובין אם זה של שירותים, עד לרמה כזו שאנחנו רוכשים מוצרי מזון, אופנה, ריהוט וכל דבר בעצם, דרך האינטרנט.

אך אפשר בשביל שזה יקרה, אנחנו צריכים לעשות כמה דברים. ראשית, אנחנו צריכים לייצר חנות אפקטיבית ונוחה לשימוש כשהגולשים ייהנו מחווית הגלישה בה וירגישו בטוחים לעשות בה קניות. שנית, אנחנו צריכים לייצר חנות שתהיה מעודכנת כל הזמן, חנות שיהיו בה את כל המוצרים הכי חדשים, איכותיים וטובים שיש. שלישית, אנחנו צריכים לדאוג שקהל הלקוחות שלנו וכן קהל הגולשים בכלל, ידע שיש לנו חנות כזו ויגלוש אליה. במילים אחרות, אנחנו צריכים להזרים אליה תנועה. את כל הדברים האלה ניתן ללמוד באמצעות קורס אמזון למתחילים.

ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים לפרסם את החנות שלנו, אנחנו יכולים לעשות את זה רשתות חברתיות, דרך פרסום בגוגל ובאתרי אינטרנט שונים, אנחנו יכולים לעשות את זה דרך אמזון, כך שכל מי שנכנס לאתר הענק הזה יוכל לבצע רכישה דרך החנות שלנו. גם אם הרכישה מתבצעת דרך אתר אמזון, עדיין אנחנו אלה שמוכרים את המוצר וגם זוכים לפרסם את החנות שלנו.

חשוב לזכור, כמו שאנחנו היינו מפרסמים חנות או עסק פיזי במטרה למשוך לקוחות, כך אנחנו צריכים לפרסם חנות איקומרס, חנות וירטואלית, בשביל למשוך אלינו גולשים מכל עבר אשר ירצו לקנות אצלנו.

שתף את הפוסט

גלילה לראש העמוד