החלטתם לבנות אתר?.. כבר החלטה נכונה…
אין מה לעשות.. בימינו העולם כולו נמצא באינטרנט. יותר ויותר תחומים עיקריים בחיינו היומ-יומיים כמו מסחר, תיירות, מזון, ובערך כל תחום אחר שאפשר לחשוב עליו, מתנהלים על גבי האינטרנט. אתר טוב ואיכותי, עשיר בתוכן, מעניין ונוח לשימוש הוא כלי הכרחי עבור כל עסק המכבד את עצמו.
רבים מאמינים שבניית אתר היא עניין די פשוט. אחרי הכל, מהצד של הגולש הכל נראה ומרגיש פשוט – זו המטרה. נכנסים, קוראים, מדפדפים ומקליקים. מלאכת הבנייה לעומת זאת מורכבת ומלאה בניואנסים, דקויות, ושלבים אחר שלבים שמדמה את תהליך בניית התאר לאתר בניה של ממש בפינת הרחוב.
השלב הראשון הוא הקריטי ביותר ונמצא בידי הלקוח – לדעת מה רוצים.
ישנם מספר סוגים של אתרים שתכליתם שונה, בהתאם לשאיפותיו של הלקוח המזמין את ציבור הגולשים לאתרו. אתר תדמית למשל, מטרתו להציג עניין מסוים באור חיובי וללמד את הגולשים על מהות העניין אשר אותו אנו שואפים לקדם בעזרת האתר. אתר חנות לעומת זאת, מזמין את הגולשים לרכוש מוצרים מהאתר עצמו. אופי האתר, מראהו והתוכן שבו, ישפיעו רבות על תפקודו ועל האינטרקציה שתהיה בינו לבין הגולשים בו, ולכן חשוב לתכנן ולחשוב טוב על מיתוג ויעדים שעל פי הם בונה האתרים יפעל בזמן ביצוע המלאכה.
ברגע שיש לנו כבר רעיון כללי בראש.. איך מתקדמים לשלב הבא ובוחרים חברה נכונה לביצוע?
לחברת בניית אתרים טובה יש.. איך לא.. אתר טוב
הסימן הראשון והבולט ביותר לעין היכול להעיד על טיב חברת הבנייה הוא כמובן האתר שלה. נשמע הגיוני לא?.. חברת בניית אתרים אשר מתמחה בבניה ועיצוב של אתרים עבור לקוחותיה צריכה לשמש דוגמא ולהציג אתר איכותי, מלא בתכנים, מעניין ואינפורמטיבי אשר גם נוח ונעים לגלישה. כנסו לאתרי החברות ועיינו בתוכן, בידקו אם ישנו מידע קל להבנה ונגיש על הנושא שלשמו התכנסנו, האם האתר מספק תשובות לשאלותיכם, מציג את מלוא יכולותיה של חברת הבנייה, מכיל דוגמאות של אתרים אשר נבנו ללקוחות בעבר, ומידע על בחברה עצמה. אם ברצונכם להגדיל ראש, כנסו לאתר החברה דרך הטלפון הנייד על מנת לראות איך מופיע האתר בגלישה מניידים.
מגוון רחב של אפשרויות
אם וכאשר החלטתם ליצור קשר עם חברה, ואף לקבוע פגישת יעוץ ראשונית, התרשמו ממגוון האופציות שבונה האתרים יציג בפניכם. חברת בניית אתרים רצינית תפרוס בפניכם מגוון רחב של עיצובים, תבניות, מדיה ותכנים ותתן לכם לבחור איך אתם רוצים שהאתר יראה בסופו של דבר. הבונה לא רק יקשיב אלא גם ייעץ לכם מנסיונו לגבי איך האתר צריך להיראות בהתאם לרעיון הכללי וליעדים שהצבתם, איזה תכנים ומדיה רצוי לשלב, איפה ובאיזה צורה, ואיך ליצור אינטרקציה חיובית ונעימה עבור הגולש באתרכם.
המחיר – זול זה בדרך כלל לא טוב…
גם להצעת המחיר יש משקל בבחירת החברה הראויה – וכמו תמיד, המחיר הזול הוא בדרך כלל אינדיקציה לא טובה לאיכות החברה ויכולותיה, והמשלם בזול סופו שישלם יקר..
בניית אתר איכותי צריכה לעלות בסביבות ה-5000 ש"ח. חברות המציעות מחירים זולים משמעותית ו"מבצעים" מיוחדים למיניהם אשר יש בהם להעלות ספקות בנוגע לביטחון החברה ביכולותיה, צריכות לשמש כתמרור אזהרה. בכל מקרה, תמיד תבררו ותשאלו את בונה האתרים על מהות המחיר והשירותים אשר כלולים בו.
ולסיום – מוניטין חיובי ויחסי ציבור
מומלץ להקדיש כמה רגעים ולערוך בדק קצר על מוניטין החברה. למשל, האם לחברה יש דף עסקי ברשתות החברתיות?, ואם כן, האם ישנן תגובות חיוביות ופעילות בדף?.. דבר זה עלול לשמש כסימן חיובי על שם החברה ושביעות הרצון ממנה ע"י אנשים אשר היו איתה במגע בעבר.
אז – ביחרו נכון, והמון בהצלחה בדרככם החדשה!
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023