LinkedIn היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה אנשים יכולים לרשת, לשתף ולגלות מידע על התעשייה שלהם. זה גם מקור תנועה עצום לאתרים.
לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית חשובה לאנשי מקצוע לבניית המותג האישי שלהם. זה גם מקום מצוין לחברות לפרסם את המוצרים והשירותים שלהן.
אם אתה חברה המעוניינת להגיע למשתמשי לינקדאין, אולי כדאי לשקול להפעיל קידום ממומן בפלטפורמה. זה יאפשר לאנשים רבים בשוק היעד שלך לראות את התוכן והפרסומות של החברה שלך. על מנת להפעיל קידום ממומן מוצלח, חשוב שתבין את הנחיות הפרסום ושיטות העבודה המומלצות של הפלטפורמה.
קידום ממומן בלינקדאין הוא סוג של פרסום שמשלם חברה או ארגון כדי לקדם את החברה או המוצר שלהם בלינקדאין.
ניתן לפרסם את הפוסט הממומן בכל קטגוריה, אך הוא נפוץ ביותר בקטגוריות "חברות" ו"קריירה". זה יכול להופיע גם בקטגוריית "חדשנות" אם למפרסם יש טכנולוגיה או שירות חדשים.
לינקדאין ביצעה שינויים בפלטפורמה שלה על מנת למשוך יותר משתמשים ולהגביר את המעורבות. אחת הדרכים שבהן הם עושים זאת היא על ידי הגדלת מספר הפוסטים הממומנים בלינקדאין.
למה זה משתלם?
פוסט ממומן בלינקדאין הוא פרסומת שתופיע בפיד שלכם כאילו היה פוסט אישי מכם. ניתן להשתמש בסוג זה של פרסום למגוון מטרות, לרבות קידום העסק שלך, מכירת מוצרים או שירותים או גיוס עובדים ולקוחות חדשים. קידום ממומן בלינקדאין עם אדפאוור היא דרך יעילה להגיע לקהל היעד.
על מנת לבלוט בלינקדאין, עליכם ליצור פוסטים מעניינים ורלוונטיים לקהל שלכם. אתה גם צריך לעבוד על פרופיל הלינקדאין שלך כך שישקף את מה שאתה עושה הכי טוב – את הכישורים שלך או את המומחיות של החברה שלך – ולא רק על עצמך.
חברות יכולות גם להשתמש בפוסטים ממומנים כדי להגביר את הנראות של התוכן שלהן על ידי קידומו בניוזפידים של קהל היעד שלהן בלינקדאין.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023