לוגו הוא הפנים של העסק ולכן חשיבותו רבה. עסקים בעלי לוגו ייחודי ומקצועי ימכרו יותר מעסקים ללא לוגו. בעידן המודרני בו התחרות גבוהה חשוב להיות בעל לוגו ייחודי שמציג את העסק בצורה שבה אתם רוצים שיוצג. עיצוב הלוגו והצבעים בו משדרים מסרים לצופים בו ובטח ללקוחות הקבועים של העסק ולכן חשוב מאוד להתחשב בכך בעת העיצוב. מעצב גרפי מקצועי יידע לייעץ לגבי הצבעים הנכונים לבית העסק וידע ליצור עיצוב מקצועי ברמה גבוהה שישרת את העסק כבר מהיום הראשון.
השלבים בתהליך עיצוב לוגו לעסק:
שלב 1 – אפיון:
ראשית יהיה על המעצב ובית העסק לאפיין את העסק וסגנון הלוגו המועדף על הלקוח. כמובן שבמידה והלקוח אינו בעל ניסיון מספק בתחום השיווק כדאי להתמקד באיסוף מידע רלוונטי אודות העסק ולאפשר חופש יצירתי למעצב.
שלב 2 – מחקר מתחרים:
יש צורך לבדוק את התחום והמתחרים בו, לבצע מחקר קטן וזאת כדי ליצור לוגו ייחודי ושונה משל המתחרים. מחקר זה יספק פרספקטיבה מאורגנת ורחבה אודות התחום והחברות המובילות בענף ויסייע ברישום הרעיונות לעיצוב.
שלב 3 – בניית קונספט:
זהו שלב רישום הרעיונות ויצירת סקיצות פשוטות ראשונות של הלוגו. לאחר שיתוף הלקוח ובניית הרעיון הראשוני נייצר תצוגה חזותית של הלוגו שתשקף את חזון העסק.
שלב 4 – שיפורים ושדרוגים:
זהו שלב השיא בתהליך בו נתמקד בעיצוב הלוגו, שיפורו והפיכתו למזוהה עם המותג ובעל העסק.
שלב 5 – בחירת הלוגו:
בשלב הסופי תקבלו מספר סקיצות ללוגו בהתאם לחבילה שהזמנתם ומהם תוכלו לבחור את הלוגו המועדף עליכם. יהיה עליכם לבחור בלוגו שאתם הכי מזוהים אתו, הכי גאים בו וכזה שמשקף את לדעתכם את כל מה שאתם רוצים להציג בעסק.
לסיכום; עיצוב לוגו הוא הליך מורכב הבנוי מכמה וכמה שלבים. שיתוף הפעולה בין בעל העסק לבין המעצב הינו חיוני לתוצר הסופי. בסופו של יום לוגו העסק הוא הפנים של העסק והוא זה המייצג אותו מחוץ למשרד, לחנות, למפעל ואפילו על הניירת. במידה ואינכם יודעים כיצד יראה הלוגו שלכם ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה מקצועית או עיצוב לוגו לעסק שלכם, צרו קשר עם בית עסק שהמומחיות שלו היא עיצוב גרפי לקבלת סיוע.
- קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם - 5 ביולי 2021
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020