כולנו מכירים את פייסבוק כרשת חברתית ומאידך, היום פייסבוק הינה מקום מעולה לשמש פעילות עסקית שוקקת ומצליחה. יש לא מעט עסקים וגם אנשים המשתמשים בפייסבוק לצרכי שיווק ואפילו מצליחים. מה הקשר בין פייסבוק לבין כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך זה יכול להצליח גם לכם כעסק? מוזמנים לקרוא את המאמר ולשתף עם מי שצריך.
איך מקשרים בין הדף שלכם לבין הלקוחות המועדפים?
בתשובה אחת, קוראים לזה כרטיס ביקור דיגיטלי, לצד בניית דף מעולה בפייסבוק, חייב למעשה לשיווק אותו נכון. תפעול הדף חשוב כי בלי תפעול שיווקי נכון הוא לא ימצה את הפוטנציאל שלו ולא יגיע ללקוחות שבאמת רציתם כל הזמן. מה ימצב את העסק? כאן נכנס לתמונה כרטיס ביקור דיגיטלי אשר באמצעות המידע שהוא יעביר ימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לתוך הדף העסקי ויזמן יותר ויותר לקוחות מסוקרנים. הרעיון? להגדיל את היקפי הפעילות וכך גם את היקפי המכירות והלקוחות החדשים.
מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה כרטיס שקיים במרחב הווירטואלי. הוא לא מיוצר כמו הכרטיס הישן. כרטיס זה ניתן לשמור בטלפון או על המחשב וכך למעשה להעניק אפשרות לכל מי שבא במגע לדעת מה באמת הלקוח צריך. הכרטיס יכול להיות מוצג בטלפון, באמצעות מייל או אפילו וואטסאפ והודעת טקסט.
מה מכיל כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו את כל המידע ללקוח. אם הרעיון הוא לקדם דף פייסבוק, חשוב מאוד שיהיו כמה שיותר קישורים שיובילו את הלקוח למקום שבו תרצו לפגוש אותו. למשוך תשומת לב, תנועה, למקם את הf הכחול בצורה בולטת ולהוסיף את יתרונות הדף- כאמור להעיר ולהאיר את תשומת לב הלקוח לגעת במקום הנכון ולהזמין אליו כמה שיותר אנשים.
בסיכום דבר, הרעיון המסתתר מאחורי אותו כרטיס דיגיטלי והקשר שלו לדף הפייס בא לידי ביטוי ביכולת למשוך באמצעות הכרטיס כמה שיותר אנשים לדף הפייסבוק העסקי שלו. הצלחתם לשכנע אנשים להגיע ולרכוש דרך הדף? הוכחתם לעצמכם עד כמה הועיל לכם הכרטיס הזה. מחפשים אינטראקציה טובה? לכו על הכרטיס הדיגיטלי.
- קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם - 5 ביולי 2021
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020