עולם הקידום בגוגל, מתבסס על שני מקורות עיקריים. קידום אורגני וקידום ממומן. כל מי שרוצה לזכות בחשיפה משמעותית ברשת, חייב להשתמש בשני המקורות ולא להסתפק אך ורק באחד מהם.
הרבה פעמים, בעלי עסקים ובעלי מקצוע מעדיפים את הקידום האורגני, מאחר והוא זול יותר ועל פניו הוא גם מייצר תוצאה יותר איכותית. אך זה לא נכון. אם רוצים ליהנות מחשיפה ופרסום נרחבים, חייבים להשתמש גם בפרסום ממומן. אחרת מאבדים זירה מאוד משמעותית לפרסום וחשיפה, ומשאירים אותה בידיי המתחרים שלנו.
לפני שנסביר מה זה גוגל ממומן ומה היתרונות שלו, צריך להדגיש, גם אם בוחרים להשתמש בסוג כזה של פרסום, חשוב להקפיד ולהשתמש גם בגוגל אורגני, על מנת לקדם את האתר במנוע החיפוש בצורה נכונה ויעילה. רק כך אפשר לייצר נוכחות בביטויים שונים בגוגל, לאורך זמן, וכן לייצר נוכחות חכמה ויעילה.
מה זה פרסום ממומן ומה היתרונות שלו
כאמור, גוגל מציעה לנו מסלול של פרסום ממומן. זה פרסום עליו אנחנו משלמים, בשביל שנופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל בביטויים שונים, במקומות בהם גוגל מציגה פרסומות, קישורים לאתרים שונים תחת הגדרה של מודעות.
הרעיון הוא, כל גולש שיכתוב ביטוי מסוים, יגיע לעמוד בו הוא יראה רשימה של אתרים המדורגים בו. מעליהם, מתחתיהם וכן לצדדיהם, הוא ימצא קישורים לאתרים או עמודי נחיתה, אשר נמצאים תחת הגדרה של פרסומות.
מה היתרונות של גוגל ממומן
ראשית, זה יוצר חשיפה משמעותית לאתר, למוצרים ולשירותים שלו תחת ביטויים שונים, גם אם מדובר על חשיפה בתשלום.
שנית, אתרים חדשים, אתרים שרוצים לפרסם עמודים חדשים, מוצרים ושירותים חדשים, לא יכולים לחכות עד שהם יעלו גבוה בזכות קידום אורגני ולכן הם ישתמשו באמצעים וכלים של קידום ממומן.
שלישית, מדובר על קידום מאוד אפקטיבי, מבחינת נוכחות, חשיפה, כמות גולשים ועוד. זאת אפשר לדעת גם דרך כלים שמאפשרים לנתח את החשיפה לה אנחנו זוכים.
ארבע, מדובר על תהליך מאוד פשוט, מהיר ונוח, לא דורש הרבה זמן או כסף.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023