לא מעט מקדמי אתרים עובדים כפרילנסרים, כלומר, הם עובדים כעצמאים אל מול עסקים ובעלי מקצוע שונים. להבדיל ממקדמים שכירים שפועלים תחת חברה וזוכים למעטפת שלה, הרי שמקדמים פרילנסרים עובדים לבד.
יש יתרונות רבים בעבודה עם מקדם אתרים פרילנסר שפועל באופן עצמאי, זה מאפשר לו הרבה יותר גמישות, הוא יכולי להחליט עם מי הוא עובד ועם מי לא, זה גם מאפשר לו במידה ניכרת, לבצע את העבודה בצורה שהוא רוצה ולא כפי שמנהלי החברה דורשים ממנו.
מצד שני, זה מחייב אותם לבצע הרבה יותר עבודה בעצמם. זה אומר שאת כל תוכנית העבודה הם מכתיבים והם צריכים גם לבצע לבד. הם יבצעו את כל המחקר ובסופו של דבר הם יצטרכו להוציא אותו לפועל. סביר להניח שבחלקים מסוימים, הם יצטרכו לעבוד עם גורמים חיצוניים, למשל, בכל מה שקשור לכתיבת תכנים. הם לא יוכלו לבצע זאת בעצמם ויוציאו את זה החוצה.
לפני שנסביר כיצד המקדם עובד, חשוב להדגיש שמבחינת בעלי עסקים, בעלי מקצוע, זה יכול לשנות מבחינת עלויות וכן מבחינות אחרות, אך לא בהכרח אומר דבר על התוצאות. יש מקדמים עצמאים שמביאים תוצאות הרבה יותר איכותיות מחברות קידום.
איך מקדם פרילנס עובד
תחילה, הוא לומד את העסק, הוא לומד מה בדיוק סוג העבודה שהעסק מבצע, מי קהל היעד, מי המתחרים, לאיזה שוק הוא פונה וכן איזה ביטויים הוא רוצה לקדם ועד כמה הם תחרותיים.
לאחר מכן, הוא מכין תוכנית עבודה, כמו כל מקדם, היא תתבסס על כתיבת תכנים, החלפת קישורים, אופטימיזציה לאתר ועוד. הוא יבנה אקסלים ודוחות אותם הוא יציג בפני מי ששוכר אותו, וכך הוא ינהל את התהליך בצורה מסודרת וברורה.
- מה זה קידום ממומן ואיך לעשות אותו נכון - 6 במאי 2024
- 5 כללים לקידום נכון באופן אורגני SEO - 6 במאי 2024
- איך בנוי מאמר SEO מקצועי? - 31 בדצמבר 2023