אם תשאלו כל חקלאי מתחיל על האלמנטים הנדרשים כדי להפוך כל שתיל וזרע לפרח ופרי, הוא יספר לכם בהרחבה על הטיפוח האינסופי, התנאים האופטימליים, היחס היום-יומי וההשקעה התמידית. גם בעולם העסקים חשוב להקפיד על מספר רב של מרכיבים כדי לייצר פריחה והצלחה. ואחרי שדאגתם לעיצוב האתר שלכם ובניית אתר איכותית, אחד המרכיבים הבאים והעיקריים הוא כל הנושא של קידום באינטרנט, ואם נהיה יותר מדויקים – מאמרי הקידום. מה הם אותם מאמרים? כיצד הם תורמים להצלחה? על מה חשוב להקפיד בכתיבתם ופרסומם? כל התשובות מיד.
מאמרי קידום הם אמצעי קידום אינטרנטי מרכזי, במרכזו כתבות ומאמרים אשר מתארים את החברה שלכם, את השירותים אותם היא מציעה, את היתרונות שלה על פני המתחרים ועוד. המאמרים תורמים בשני מישורים עיקריים לעסק או לחברה: הראשון, מתן מידע אמין, מדויק ומעודכן על החברה, פעילותה ושינויים המתרחשים בה. שנית, קידום החברה באמצעות "קוד", דהיינו, מילות מפתח החוזרות על עצמן ואשר הקלדתן במנועי החיפוש המוכרים יוביל היישר אל האתר שלכם. מכאן הדרך לרכישה והכנסה קצרה במיוחד. מאמרי הקידום יכולים להופיע באתר שלכם או באתרים אחרים – אתרי קידום רשמיים, אתרים מקצועיים בתחום העסק שלכם, אתרים למדידת איכות השירות ועוד. כל פלטפורמה מייצרת פרסום, וכל פרסום הוא דבר חיובי לעסק שלך.
מאמרי קידום באינטרנט – דגשים חשובים
אז מה חשוב להקפיד במאמרי קידום באינטרנט כדי שאלו יביאו לקוחות והכנסה? ובכן, מספר כללים בדרך לאפקטיביות והצלחה. ראשית, אורך המאמרים. לבעלי עסקים רבים נטייה 'להתאהב' בעסק של עצמם ולהתרפק על כך באמצעות מאמרים ארוכים כאורך הגלות. טעות מרה. לגולש הממוצע אין את הסבלנות הנדרשת לקריאה במאמרים של יותר מ-350-400 מילים (ואם אפשר 300, מה טוב). אז תסבירו, תפרגנו, תתארו, אבל אל תיסחפו. נקודה שנייה הקשורה לראשונה היא מבנה המאמר ועיקרי מאמר מודגשים. המבנה הנכון של מאמר כולל 4-5 פסקאות וכותרת משנה אחת או שתיים, ה"מחלקות" את המאמר ל'חתיכות קטנות' ומקלות על מאמץ הקריאה. מומלץ לבחור משפט-שניים מרכזיים שיופיעו בגדול ובמודגש (כמו בכתבות ארוכות בעיתון), ש'ימשכו' ויסקרנו את הגולש לקרוא.
נקודה שלישית היא פיאור עצמי מוגזם. נכון שהמאמרים נועדו לקדם אתכם, אבל אם כל המאמר ידבר רק על כמה אתם טובים וכמה אתם מוכשרים, תגלו בדרך הקשה כמה הגולש הממוצע לא אוהב לקקנות מוגזמת. תפרגנו בקטנה, תסבירו למה אתם טובים ובמה אתם עדיפים על המתחרים, אבל בלי להיסחף. הנקודה הרביעית היא ההקפדה על שפה תקינה, היעדר שגיאות כתיב ותחביר וסגנון המתאים לקהל היעד שלכם – פורמלי ורשמי או "בגובה העיניים", אך בלי סלנג ושפת רחוב. שתי נקודות לסיום: האחת, מאמר מעניין! כתיבה יבשה ומשעממת תבריח את הגולש אחרי פסקה אחת. והשנייה, בחרו מקומות נכונים להציג את האתר שלכם. הפלטפורמה לא פחות חשובה מהתוכן. בהצלחה!
- קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם - 5 ביולי 2021
- פודקאסטים שיווק - 3 בינואר 2021
- הנגשת אתר אינטרנט - 22 ביוני 2020